Start Weight:(24 Aug 12) 118.0 lb
Current Weight:(01 Apr 13) 120.0 lb
Goal Weight:105.0 lb
following: imani7398's own diet
performance: gaining 0.1 lb a week

Here's a few things about myself...
*My name is Imani &' I'm 14 years old &' a Cancer (July 3rd).
*I've been a vegetarian for almost 9 months and I don't know when I'll go back but I don't miss meat AT ALL!
*I love to write and I'm a hurdler for Track <3.
*I have two dogs, a Shih tzu (who has a pink mohawk, lol) and a Japanese Chin (she's scared of everyone besides me).
*Cassey Ho is my thinspiration. Seriously, follow her excercises and you'll see why. It's not really being as skinny as her or as tiny as her cuz she weighs 118 lbs but she is 5 foot 7 or something and I'm a completely diff person than her, I just am in awe as how strong and fit she is. BTW, she's Blogilates on Youtube.
*Uhh, I don't know what else to write but I've newly discovered this amazingly tasting food store in Brooklyn (I don't live there) called 'Strictly Vegetarian' and I'm obsessed with it even though it's sorta spicy, lol.
*Oh and also I always say I'm a vegetarian but in actuality I'm a pescetarian which is a vegetarian that eats fish. If I didn't eat fish, I would be so malnutritioned, lol.

FatSecret member since: 24 Aug 12

imani7398's Weight History

imani7398's Latest Member Challenges

  Alternate-Day Fasting (ADF) - Our 5-Week Challenge
status: Completed
ended: 30 Sep 12
view progress

imani7398's Cookbook

cals: 76kcal | fat: 3.05g | carbs: 12.04g | prot: 1.10g
Chocolate Chocolate Chip Oatmeal Cookies
A indulgent modification on oatmeal chocolate cookies.
cals: 113kcal | fat: 1.87g | carbs: 24.36g | prot: 2.01g
Double Chocolate Brownies
Moist fudgy and so yummy chocolate brownies.
cals: 368kcal | fat: 24.26g | carbs: 5.04g | prot: 30.70g
Fake French Toast
Great way to avoid bread but still get the sweetness of french toast.
view complete cookbook

Other Related Links


imani7398's journal

26 August 2012

looks like i'm having a delish seafood leftover dinner today, lol. wish i knew a way to figure out how many cals it was.
on diet imani7398's own diet  

26 August 2012

just a quick note here... sometimees when i try to lose weight i yo-yo... its kinda annoying but from now on imma not weigh myself until the end of the ...
on diet imani7398's own diet  

imani7398's Recent Food & Exercise

imani7398's Groups

imani7398's Recent Activity

imani7398's Own Activity

No recent activity.

imani7398's Buddies

No recent activity.

Other Member Diet Recent Activity

VVERONIQUE202 recorded a Weigh In at 150.8 lb.
bwa123 recorded a Weigh In at 145.8 lb.
NonoRange recorded a Journal Entry.
bmr1 updated their Exercise Diary.
ahmedmdiab supported Diea's Journal Entry.
etheriau_test2 recorded a Weigh In at 155.3 lb.
gravidvekt recorded a Weigh In at 149.9 lb.
fent888 updated their Food Diary.