sedangmengetik's Journal, 20 April 2021

“Wadai Bingka Barandam” khas masyarakat Kalimantan 💚

58 Supporters    Support   

1 to 20 of 26
Comments 
Nyaman banar tu pang 🥺😂 
20 Apr 21 by member: Shofia dhebora
Bah apalagi wadai2 yg lain, untung kada sebarataan urang yg bejual dipinggir jalan disinggahi 🤭 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
wkwk pian tinggal dimananya ni kak? 
20 Apr 21 by member: Shofia dhebora
Kebetulan auk tinggal di Italia nah bersama Vincenzo, ekadakada~ di Banjarbaru nih, km pang dimana nya? 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
enak banget iniiii uhhh manisnya membuat kita melayang wkwkw 
20 Apr 21 by member: UmmuUmar17
Iya ini aja sengaja di taroh di kulkas, biar kuah nya semriwing di mulut ngoahah 😆 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
mba nya org kalimantan toh 🤗 hai, salam kenal saya jg org kalimantan...favorit bgt ini mah, kalo kami nyebutnya bolu pecca 
20 Apr 21 by member: MauraWina
Hi salam kenal 💚, Kalimantan mana mba kamu nya? Pake gula merah kan bolu peca itu?  
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
wadaw when orang2 satu wilayah reuni di fs🤣 nuwun sewu orang surabaya mo lewat🙈😄 
20 Apr 21 by member: arsoe
Hi arek Suroboyo, ni jan sampe bahasa jawa gue keluar jugak 😂 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
awokwkwk sama kak ai olons dibanjarbaru tercintah jua nah 😂 
20 Apr 21 by member: Shofia dhebora
Ekheyehhh, daerah mana nya? Auk daerah Komet ni. Luar byasah, sempit banar dunia ni lah ngahahah~ 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
nah iya am bujur jar urang dunia selebar daun kelor, ya ini pang dah wkwk di intansari situ belakang unlam 🤭 
20 Apr 21 by member: Shofia dhebora
Fix banar auk suah tinggal di Intansari karena bahari kuliah di unlam, sampai wahini hibak kuliner disitu. Moga kita bisa ber sua, sharing2 tentang dunia perdietan, dunia lain, eh. 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
hiih strategis banar tinggal di intansari ni mana murce jua pas banar lawan kantong mahasisa ni, sudah mahasisa anak kos pulang *nah lo curhat🤭 wkwk moga kak lah sharing2 dunia perdietan dunia perdrakoran sharing2 tentang tetangga sekitar kadapapa jua daripada menggibah ya lo 🙈  
20 Apr 21 by member: Shofia dhebora
mun wdh ulun namanya alua salam dri tanjung  
20 Apr 21 by member: nadellandel24
@shofia kadapapa curhat ja, auk gin bahari anak kos Intansari, gawiannya makan ja disana 😆. Wuahh menarique mun bahas perdrakoran, pusang mikir akan teori ja. 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
@amalia hi sobat jauh ku~ tabalong jauh pang mun bejalan batis dari banjarbaru 😂 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
Hi @nadela dari Tanjung, ngarannya beda2 lah di tiap daerah, tapi sama nyamannya 🤤 
20 Apr 21 by member: sedangmengetik
.  
21 Apr 21 by member: Stnzla__

     
 

Submit a Comment


You must  sign in to submit a comment
 

Other Related Links

Members



sedangmengetik's weight history


Get the app
    
© 2022 FatSecret. All rights reserved.