Wanna be buddies?

previous topic · next topic
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 04 Jan 2011, 20:52
I'm looking to take off 45 to 55 pounds, and keep them off. I'm a pretty motivated person, but I know that having buddies will keep me accountable for my actions, and keep me moving forward when my inner chunky-monkey wants a cookie or cake ball.
So wanna be buddies with me? Be warned I will read your journal, exercise diary, and food diary... I'll hold you accountable, like I want you to do for me. Wink

***UPDATE***
Because there was some interest in the keep me motivated theme, I created a group called Hold Me Accountable. Please join!
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
Skinny Penni

Joined: Jan 11
Posts: 1

      quote  
Posted: 04 Jan 2011, 21:33
that's cool...our goals are pretty similar....lets do it...my other friend and i are trying to be buddies and just can't figure it out....any thoughts?
lightningchi...

Joined: Dec 10
Posts: 3

      quote  
Posted: 04 Jan 2011, 22:04
I'm tired of being over 200 and want to get back under it! My goal is 50 pounds this year by Labor Day....may I join you both?
LIGHTNINGCHIK
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 06:34
Yay Yay Yay!
As for adding buddies, go to their member profile and on the left, under their picture, is a link that says "Add to my buddies".
Apparently, it only lets you do one at a time. I buddy requested Skinny Penni and it will not let me do yours, lightningchik.
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
cszman

Joined: Aug 10
Posts: 45

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 07:33
I could also use some buddies! can I get in on this? I am starting the year at 200 and hoping to loose 40.
one day at a time!
bitteninmd

Joined: May 10
Posts: 31

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 07:37
Good Morning, I sent Buddy request to the four of you above me. I've been on here for a while. But have been away off on over the holidays, and was slacking on what I know works. So back now and serious to get off at least another 30 lbs before June hopefully more like 45.

Welcome and Good Life Changing to each of you.
My soul is dark with stormy riot, Directly traceable to diet. – Samuel Hoffenstein
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 07:51
WooHoo Cszman and Bitteninmd! Gotcha both on my list now Very Happy
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
MightyFull

Joined: May 09
Posts: 332

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 08:30
I'm so with ya'll there! The Christmas candy is kicking my efforts out the door!
MightyFull

When the world says, "Give up," Hope whispers, "Try it one more time." ~Author Unknown

"Why do you look at the speck of sawdust in your brother's eye and pay no attention to the plank in your own eye?" - Matthew 7:3
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 08:30
Absolutely, Little Miss Swiss!
This is getting so exciting!
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 08:45
I friend requested you, MightyFull! YAY!
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
jburris627

Joined: Jan 11
Posts: 2

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 11:07
I could always use some extra motivation, mind if i join. Smile
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 12:02
Hi JBurris627! Of course not!!! I am soooo buddy-ing you now!
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
eg730

Joined: Dec 10
Posts: 60

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 12:12
I could definitely use some friends and motivation on this site! Can I jump in on this?
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 12:34
Yay! Of course, EG730!
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
rsshilli

Joined: Jan 11
Posts: 7

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 13:18
Yeah, me too. I'm addicted to this site. Can I play too?
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 13:23
yes yes and YES! Rsshilli! Very Happy
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!
dipper

Joined: Jan 10
Posts: 62

      quote  
Posted: 05 Jan 2011, 17:43
Ok. Ya'll sound like a fun group. I need some motivated buddies to hold me accountable too. I created a challenge called shed it or dread it. Looking forward to my next goal of 12 pounds in 6 weeks. HELP Please.
If at first you don't succeed, try, try again.

Go to mypuriumgift.com and message me for details about the 10 day celebrity transformation.
cyberpyxi

Joined: Jan 11
Posts: 32

      quote  
Posted: 06 Jan 2011, 06:35
I requested access to your facebook group. What a great idea! Thanks, MonicaGrumme!
2011 - My Year. I will:
*Start exercising and eating well - CHECK
*Lose 50 pounds, *Run a marathon (OMG, really?), *Look darn good in a swimsuit, *Have to get a new wardrobe because nothing fits anymore, *NOT have my seatbelt Clicker thing dig into my hips while I drive!, *Be proud of my Progress!



Forum Search
Advanced forum search



Latest Posts

Looking for a weightloss buddy
I am a 58 yo female from Minnesota. I have lbs 12 lbs so far need to lose 25 more. Looking for a buddy. I am doing LCHF. Please join me.
by arcurri on 07 Aug 17 09:14 AM
Cincinnati Ohio Losers
Hello Just wondering if there is anyone out there who needs a weightloss partner in Cinti. I live close to Tri County Mall but I am open to travel to meet up. I need to lose 100lbs but I lack motivation ...
by URLYNN on 04 Aug 17 05:35 PM
Looking for buddies doing Keto or LCHF
I just started my ketogenic lifestyle and would love to buddy up
by quiet1storm on 27 Jul 17 09:42 AM
Looking for a weight loss buddy
Everybody at FS is your WL buddy, even those of us who are maintaining. It's a wonderful support system! The more you put into it (log food, journal entries, share photos), the more connection you ...
by T8U9 on 26 Jul 17 02:17 PM
Raw Vegan
I've been doing a version of vegan... I'm eating mostly fruit, veggies, nuts, and grains (raw) but I haven't totally cut out other stuff yet.
by BizLiz on 28 Jun 17 07:03 PM