previous topic · next topic
JenzNfriendz

Joined: Jun 11
Posts: 30

      quote  
Posted: 10 Jun 2011, 10:31
So, I was way too busy last night between work and planning parties by the time I wanted to work out it was too late. Plus, I only got to spend about an hour with my sweetheart before my 5 hour sleep to wake up for work again. Guess I'll make it up Sunday. This site is great btw. It's kind of like facebook but goal oriented =)

Please, if you have any advice on balancing my schedule and still spend some time with my honey I would appreciate it. Thanx!
JenzNfriendz
ktfitzgerald

Joined: Apr 11
Posts: 64

      quote  
Posted: 10 Jun 2011, 10:42
Get him to work out with youSmile
angie_rose10

Joined: Mar 11
Posts: 11

      quote  
Posted: 10 Jun 2011, 10:57
The site, http://www.bodyrock.tv/, has some excellent (and free) high intensity, short workouts. They are really hard, but they really work. Pushing yourself and proper form are key. You could probably fit in a couple of 12 to 14 minute workouts in a day and have plenty of time to spend with your honey.
lisakp71

Joined: Jun 10
Posts: 527

      quote  
Posted: 10 Jun 2011, 11:14
Yeah, that's the thing - I'm too busy too... but you just kind of HAVE to.

Incorporate it into whatever else you're already doing (as ktfitzgerald says) or find ways to get smarter use of your limited time as angie_rose says. There's a way! My lazy butt did crunches and pushups and (so ghetto, but waaay effective) grabbed a can of paint I had in my front room and did triceps and shoulder moves (seriously, I was praying the neighbors couldn't see in my windows!! Razz) during the Mavs game last night.

I'm the example not because I'm soooo cool but because I am very very slow to get the exercise part of my new lifestyle going - so if I can, I KNOW you can do it!
JenzNfriendz

Joined: Jun 11
Posts: 30

      quote  
Posted: 10 Jun 2011, 12:20
ktfitz: thanks =) we do. that's actually how we met haha. But working out together isn't exactly "alone time" haha.

Angie_rose: thanks for the website. I'll check it out. I'm normaly at the gym foever trying to burn 700 a day.

Lisa: you're so funny. I could imagine that haha. My mom is the same way, but fortunately she lives high on a hill so no one can see her haha. Good luck on your workout though. You seem very motivated/
JenzNfriendz



Forum Search
Advanced forum search



Latest Posts

What to Eat
yup fruits are sugar=carbs sugar is sugar natural or not!
by francineseguin on 09 Sep 17 01:01 PM
Just been diagnosed with hypothyroidism...
oh and yes take your synthroid every day at same time......two hours before or after any Dairy! i take mine when i wake up , drink my coffee black so no worries:)
by francineseguin on 09 Sep 17 12:57 PM
Blood Test
Atkins to Keto you'll never youll be amazed!
by francineseguin on 09 Sep 17 12:49 PM
I was just diagnosed with hypothyroidism...
That is exactly what i was doing, Patti Y. My doctor told me 30 minutes to 1 hour. Because of time constraints (had to leave for college classes at 8:20 a.m.), I had to lean a little more toward 30-45 ...
by crstlgls on 23 Aug 17 08:16 PM
Abnormal and long hours
I work 11 hour days on Monday to Wednesday. Monday and Tuesday are my fast days so I only have one meal of vegetables (and maybe a little protein) at the end of the day on those days. I have no problem ...
by Jean Mc on 08 Aug 17 05:03 PM